Pytania i odpowiedzi
  • W jakim czasie przed uroczystością należy zamawiać nasze produkty aby otrzymać je na czas?

Standardowy czas realizacji naszych zamówień wynosi 2-3 dni roboczych. Należy mieć jednak na uwadze ewentualną konieczność nanoszenia poprawek do projektów. Produkty personalizowane najlepiej zamówić więc około tygodnia wcześniej, natomiast zaproszenia do samodzielnego wypełnienia zostaną wysłane do Państwa maksymalnie w terminie 48h od złożenia zamówienia.

 

  • Jaka jest minimalna ilość zamawianych u nas produktów?

Nie ma ilości minimalnej, można zamówić nawet jeden produkt czy próbkę.

 

  • Czy można otrzymać ten sam produkt w innym kolorze?

Wszystkie nasze produkty oferujemy w kolorystyce i wzorze dostępnym w naszym sklepie.

 

  • Czy można dokupić kilka dodatkowych wstążek, samych okładek, elementów dekoracyjnych?

Nie sprzedajemy oddzielnie żadnych elementów naszych produktów. Są one dostępne tylko w kompletach, razem z gotowymi produktami.

 

  • Jak długo czeka się na zamówione produkty?

Czas oczekiwania zależy od formy przesyłki wybranej przez Państwa oraz ostatecznej akceptacji projektu i zwykle waha się od 2 do 3 dni roboczych.

  • Co wpisać w miejsce na personalizację gości?

Należy wpisać listę gości - czyli "persony", które chcecie Państwo zaprosić. Pamiętać należy jednak o właściwej formie do tekstu. Dlatego jeśli akurat tekst wymaga odmiany nazwisk - prosimy przysłać listę już w formie odmienionej. Nie "zapraszamy Jaś i Małgosia Kowalski" ale "zapraszamy Małgosię i Jasia Kowalskich"

  • Czy przygotowanie projektu jest dodatkowo płatne?

Nie, przygotowanie projektu jest w cenie zamawianego produktu.

  • Czy wysyłamy paczki za granicę?

Tak, wysyłamy paczki do Europy,  jednak opłata za wysyłany towar musi być wpłacona przed wysłaniem towaru. Koszty paczek zagranicznych - patrz czas i koszty dostawy.

  • Jak domówić produkty?

W celu domówienia produktów prosimy o dokonanie zakupu poprzez stronę internetową oraz przesłanie maila wraz z formularzem zamówienia oraz zaakceptowanym wcześniej projektem.

  • Czym są zawiadomienia?

Różnica między zawiadomieniem a zaproszeniem istnieje jedynie w treści. Każdy blankiet zaproszenia może być jednocześnie zawiadomieniem.

  • Czy możemy przysłać swoją własną czcionkę?

Niestety - standardowo nie. Wybór czcionek jakimi dysponujemy w przypadku niektórych produktów jest duży i wydaje nam się, że każdy może coś wybrać dla siebie. Jeżeli jednak jest to bardzo istotne prosimy wcześniej o wiadomość mailową  w tej sprawie.

  • Co to jest winietka?

Winietka - to bilecik/wizytówka z imieniem i nazwiskiem gościa, który stawiamy na stole przy talerzu.

  • Czy możemy zapłacić przelewem?

Oczywiście.

 

  • Czy możemy jeszcze coś zmienić, mimo wcześniejszej akceptacji?

Wszystko zależy oczywiście od faktu czy produkty zostały już wydrukowane i złożone. Jeżeli zamówienie nie będzie jeszcze realizowane, oczywiście możemy nanieść jeszcze jakieś poprawki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl